torsdag 23 mars 2017

Guldäggshuvud och chokladbollshuvud

Jag var ute en sväng i eftermiddags: jag var i Malmö på Guldäggsvernissage på en reklambyrå (Guldägget är en stor årlig reklamtävling och idag visades årets nominerade bidrag upp), med bubbel och goda snittar. Efter en eftermiddag på kontoret med en massa mailande med en sur kund var det väldigt trevligt att komma ut och umgås med en trevlig tjej som också frilansar för byrån där jag jobbar. 
Snor hennes Instagrambild på oss där jag blev ett guldäggshuvud. :)
Jag hann hem precis lagom tills alla barnen låg i sängen med pyjamasar och kunde lägga mig och bara läsa bok och mysa med tjejerna (det var Christophers tur att lägga Alfred) - och när jag snusade på Lillys hår tyckte jag att det luktade chokladboll med kokos! När hon var bebis tyckte jag att hennes bebisfjun brukade lukta chokladkola, och nu alltså chokladboll. Undrar vad det blir när hon blir ännu större. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar