lördag 11 november 2017

4-årskalas 3 av 3


Idag var det dags för det tredje och sista 4-årskalaset! Insåg nu att jag gjort ett utkast från det andra kalaset för två veckor sen men glömt att publicera det, så det kommer sen. Det kändes rätt så jobbigt med tanke på att jag fick ryggskott igår, särskilt som huset var i totalt kaos och det låg grejer överallt så vi var tvungna att städa innan, men tack och lov var jag lite bättre idag och blev ännu bättre under dagen. Och det blev väldigt lyckat: tre kompisar kom, och Alfred känner två av dem också och hade också roligt - så barnen skötte sig rätt mycket själva utan vår inblandning och utan för mycket stök.

Att kläderna åker av = ett tecken på ett lyckat kalas?

Och sen fick jag lägga inte mindre än två superhjältar!





Tjejerna pratar redan om sina 5- och 6-årskalas, men själv ser jag ändå lite fram emot några månader utan kalas nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar